Halaman

Translate

Rabu, 27 Jun 2012

Afiqah: Misteri Pembunuhan


Semasa Tunku menguruskan mayat,Iqram dan Azian pun tiba. “Tuan!” tegur Tunku.
  “Apa yang dah berlaku?” Tanya Iqram.
  “Mangsa dibunuh dengan cara yang sama Tengku Hamdi dibunuh.Ini mungkin memeranjatkan tuan,mangsa adalah adik kepada Tengku Hamdi.Namanya Tengku Ilyas.” Kata Tunku.
  “Ada saksi?” Tanya Iqram.
  “Mereka.” jawab Tunku sambil menunjukkan ke arah keluarga yang sedang duduk di tepi jalan. “Saya dah soal mereka.” sambung Tunku.
  “Apa pula cerita mereka?” Soal Iqram.
  “Begini..” Tunku mulakan cerita.

                Tengku Ilyas bersama keluarganya dalam perjalanan melawat jenazah abangnya,Tengku Hamdi. Tiba-tiba kepulan asap menyelubungi kereta mereka. Tengku Ilyas terpaksa menghentikan kereta kerana tidak Nampak arah tuju. Tiba-tiba mereka terdengar dentuman kuat di atas bumbung kereta mereka. Mereka turun untuk memeriksa. Mereka terkejut melihat mayat wanita yang bertelanjang di atas bumbung kereta mereka. Dengan pantas mayat itu bangu dan turun dari atas kereta. Tengku Ilyas seperti dipukau dan tidak mampu melarikan diri. Wanita itu melutut di hadapan Tengku Ilyas dan menghisap kemaluan lelaki itu beberapa kali. Wajah TEngku Ilyas seperti menikmatinya. Tiba-tida “WAARRGGHH!!” Jerit Tengku Ilyas. Wanita itu meludah kemaluan Tengku Ilyas dari mulutnya dan ghaib.

                “Itulah yang di ceritakan tuan.” Tunku menamatkan critanya. Wajah Azian menjadi pucat mendengar cerita itu. Iqram memegang kepalanya dengan tangan kanannya. “Apa yang berlaku? Afiqah,kenapa kau mesti bunuh diorang ni?” Fikir Iqram.  “Ambil mayat mangsa untuk di bedah siasat.” Arah Iqram dan bergerak menuju ke keluarga mangsa yang sedang bersedih. “Saya bersimpati dengan apa yang menimpa nasib Almarhum.” Kata Iqram.
  “Suami saya tu baik orangnya.Kenapa semua ni berlaku pada dia.” Tangis isteri Tengku Ilyas.
Iqram hanya menundukkan kepalanya tanpa bersuara. Iqram berasa bingung memikirkan misteri pembunuhan yang berterusan ini.

                Iqram mengetuk pintu rumah Jasnina. Jasnina yang memaki singlet putih ketat bersama seluar dalam biru membuka pintu. “Dear..masuklah..” pelawa Jasnina.
  “I letih la sayang.Macam-macam masalah.” Adu Iqram.
  “Kenapa? Cerita la kat i.” Pujuk Jasnina dengan suara yang sangat manja sambil memicit bahu Iqram.
  “Banyak sangat pembunuhan misteri yang berlaku.Semua mangsa di bunuh dengan cara yang sama.” Jawab Iqram.
  “U sabar okay..Takpe.I tahu macam mana nak hiburkan U.I belanja U makan buah,ek” Kata Jasnina sambil mengangkat bajunya dan menunjukkan buah dadanya yang putih gebu dan di hiasi puting merah jambu. Iqram tersenyum dan tundukkan kepalanya pada buah dada Jasnina. Iqram mula menghisap puting Jasnina. Puting gadis itu mula mengeras di dalam mulut Iqram. Jasnina memeluk kepala kekasih hatinya,tangannya menggenggam rambut Iqram. “Aahh..aaahhh..aaaaahhhh..” Bunyi rengekan Jasnina yang kesedapan berselang seli dengan bunyi hisapan Iqram. Tangan kanan Iqram  meramas-ramas payudara kiri Jasnina sambil terus menghisap payudara kanan gadis itu. Tangan kiri Jasnina pula membuka zip seluar Iqram dan mengurut batang lelaki itu. Hisapan Iqram semakin kuat.
  “Aaahhhh…take your time dear…aahh..badan I milik U.”kata Jasnina. Tangan Jasnina semakin laju mengurut batang Iqram. Akhirnya burung punai itu memuntahkan cecair putih dan terus melimpah di atas peha Jasnina. Iqram masih terus menghisap,tiba-tiba “Sedarlah saudaraku.Jangan kau teruskan lagi.Insaflah!” suara misteri itu muncul lagi. Iqram lantas bangun dari sofa. Mukanya pucat lesi. “Kenapa,sayang?” Tanya Jasnina.
  “I kena balik.” Jawab Iqram ketakutan.
  “Selalunya You nak naik katil.” Kata Jasnina.
  “Bukan malam ni.” Balas Iqram.
  “Hurm…” Jasnina agak kecewa.
Iqram terus beredar dari apartment Jasnina.

                Keesokkan harinya surat khabar semuanya mula menceritakan tentang kejadian bunuh yang semakin menjadi-jadi. Antara tajuk akhbar adalah :SERANGAN PONTIANAK ALAF BARU: , :HANTU PELACUR: , lebih menaikkan darah Iqram ialah :POLIS GAGAL,HANTU MISTERI BERLELUASA:
Iqram sedang memandu keretanya untuk menjemput Azian. Tiba di destinasi,Iqram melihat Azian sudah di kerumuni wartawan. Iqram membuka pintu disebelah penumpang dan berkata “Yan,masuk!” Azian masuk ke dalam kereta dan menutup pintu. Seorang wartawan menghampiri Iqram. “Imspektor Iqram, dah ada cara nak hapuskan hantu tu?” Tanya wartawan tersebut.
  “Saya ada bomoh yang handal” jawab Iqram,
  “Siapa bomoh tu?” Soal wartawan itu lagi.
Iqram menyelak jaketnya dan menampakkan pistolnya pada sarung yang di gantung di rusuk kanannya dan berkata “Sebelum bomoh ni mengamuk dan sepaikan otak kau,baik ketepi!” Wartawan mengundur diri. Iqram beredar dari situ. “Eleh!Macam la pistol dia boleh bunuh hantu tu.” ejek wartawan tadi.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan