Halaman

Translate

Rabu, 27 Jun 2012

Afiqah: Tubuh Afiqah


Jasad Afiqah yang telah bertalanjang tadi melutut di hadapan abah. Batang Abah yang sebesar ibu jari itu di masukkan ke dalam mulut Afiqah. “Aahh…Bagus…” kata Abah sambil mengusap rambut Afiqah. Afiqah kemudiannya membaringkan dirinya,Abah menindih tubuh Afiqah. Henjutan demi henjutan dilakukan oleh Abah. Akhirnya permainan pun tamat. “Kau memang bagus. Dasar keturunan gundik,memang sedap di ratah.” Kata Abah. “Di manapun roh kau berada,pasti dia turut menikmati persetubuhan kita.” Sambung Abah lagi. “Sekarang dah sedia untuk tugas seterusnya.?” Kata Abah lagi.

                Ketika itu Azian sedang bercuti di Bukit Merah. Kampung Bukit Merah memang terkenal dengan jumlah monyetnya yang hanya 40 ekor,tak pernah kurang atau lebih.Monyet-monyet ini makan dan minum seperti manusia. Azian asyik memerhati seekor monyet yang meminum air coke seperti manusia. “Jangan-jangan kau ni sebenarnya manusia yang disumpah.” Kata Azian.Kumpulan monyet itu memandang Azian dengan wajah marah. Monyet-monyet itu menerkamnya dan mengoyak baju Azian. Azian dibogelkan oleh sekawan monyet itu. Azian cuba melawan. Seekor monyet berwarna legam cuba memasukkan kemaluannya ke dalam lubang di celah kangkang Azian. Manakala,seekor lagi cuba memasukkan batangnya ke dalam mulut Azian. Azian menutup rapat mulutnya.Batang monyet itu digesel-gesel di atas bibir Azian. Azian berasa jijik. Tiba-tiba seorang lelaki tua dating dan menghalau monyet-monyet itu. Dalam keadaan bertelanjang dan menutup buah dada dan alat sulitnya,Azian berlari ke bilik hotel.

                Lelaki tua itu mengetuk pintu hotel Azian. Azian yang sudah menutup tubuh bogelnya dengan tuala membuka pintu. “Anak tak apa-apa?”Tanya lelaki tua itu.
  “Tak.Cuma malu orang memandang saya tadi.Terima kasih pak cik.” Kata Azian.
  “Sama-sama.Monyet-monyet di sini memang bernafsu seperti manusia,tambah-tambah anak ni cantik seksi….” Kata pak cik itu sambil memandang ke arah buah dada Azian. “Gebu…….” Sambungnya lagi. Wajah Azian merah padam. Kedua-dua tangannya memegang buah dadanya kerana takut dan risau.
   “Pak cik minta diri dulu.” Kata pak cik itu. Azian mengangguk. Semasa pak cik itu hendak beredar,Azian sempat memandang bonggolan pada seluar lelaki tua itu. Mungkin kerana terangsang melihat Azian.

                Sementara itu Abah membaca mantera sehingga ada kepulan asap seolah-olah membelai wajah Afiqah. Mukanya yang tadi hancur kini telah berubah menjadi cantik semula. “Pergilah jalankan tugasmu.” Kata Abah. Tubuh Afiqah pun tiba-tiba ghaib. Pada malam itu,Azian melihat monyet-monyet tadi bergerak ke satu arah. Kerana curiga,Azian mengekori monyet-monyet itu. Pistolnya turut dibawa kerana risau di apa-apakan. Sekawan monyet itu berhenti dan berkumpul di tengah padang yang luas. Azian bersembunyi disebalik semak berhampiran. Tiba-tiba tubuh Afiqah muncul di hadapan monyet-monyet itu. “Itu kan….” Kata Azian yang tidak percaya melihat tubuh Afiqah yang bogel di hadapannya. Monyet-monyet itu menjeritjerit “Nyiieett!!nyiieett!!” Satu adegan yang menjijikkan pun berlaku.Azian menutup mulutnya dan matanya berair menyaksikan sekawan monyet itu bergilir-gilir mengerjakan tubuh Afiqah. Selepas itu,jasad Afiqah ghaib dan kembali kepada Abah.
  “Kau memang hebat! Mana ada perempuan boleh tahan digilir-gilir 40 kali.” Kata Abah sambil ketawa. “Mulai sekarang,tubuhmu milikku.Kau akan diratah oleh mana-mana lelaki saja yang aku nak bagi.” Sambung Abah lagi. Afiqah hanya mendiamkan diri.

                Azian pulang ke Bukit Aman dan menceritakan tentang Afiqah kepada Tunku dan Iqram. “Kau biar betul,Yan?” Tanya Tunku.
  “Sumpah!” jawab Azian.
  “Biadap!” kata Iqram. “Tunku.Kau dah hantar orang untuk menyiasat bomoh tu?” Tanya Iqram
  “Dah…tapi takde bukti yang menunjukkan dia terlibat.” Jawab Tunku.
Iqram menggenggam tangannya menahan marah. Azian pula masih lagi takut dengan dua pengalaman pahitnya di Bukit Merah. Pertama, dia hamper dirogol sekawan monyet itu. Kedua,melihat tubuh Afiqah diratah monyet-monyet itu.

                Iqram memandu keretanya untuk pulang,tiba-tiba dia terasa seperti diikuti. Dia memandang cermin itu tetapi tiada siapa di sana. Iqram memandu dengan laju sambil memikirkan tentang Afiqah. Tiba-tiba lelaki yang memakai jubah dan menunggang kuda menahan keretanya. Iqram turun dari kereta dan mengacu pistol kearah lelaki itu. “Adakah kau dari keturunan Penghuni Langit?” soal lelaki itu.
  “Penghuni Langit?” soal Iqram.
  “Moyangmu adalah Pemanah Petir?” soal lelaki itu. Pemanah Petir adalah kebanggaan keluarganya. Moyangnya mempunyai ilmu ghaib boleh memanah petir. Tetapi hal ini di rahsiakan oleh keluarganya.
  “Mana kau tahu pasal ni?” Tanya Iqram.
  “Berhati-hatilah.” Kata Lelaki itu. Belum sempat Iqram bersuara,lelaki berkuda itu telah terbang ke langit dan menghilang. Iqram menjadi kaku sebentar,ketakutan menyelebungi tubuhnya. Kakinya seolah-olah terketar.

                Setiba di rumah,Iqram terus mandi sambil memikirkan tentang lelaki berkuda itu.Sebaik sahaja Iqram keluar dari bilik mandi,telefon bimbitnya pun berdering. “Hello”
  “Tuan,mayat reza telah dijumpai di Ulu Kelang.” Tunku memberita khabar yang mengejutkan itu kepada Iqram.
  “Apa?” soal Iqram terperanjat. “Aku ke sana sekarang.” Kata Iqram.
Sambil melangkah ke arah pintu rumahnya, Iqram tak henti-henti merungut. “Mayat-mayat! Berapa ramai lagi yang nak mati lepas ni?!” rungut Iqram. Iqram menghidupkan enjin keretanya dan terus memandu menuju ke Ulu Kelang.

1 ulasan:

  1. MINAT JUDI?
    SUKA MENANG?
    NAK WANG BESAR?

    JOIN SINI SEKARANG!
    BONUS PASTI MENANG SETIAP MINGGU PUN ADA!
    APA TUNGGU LAGI, JOIN SEGERA!

    JUDI MUDAH MENANG, CUCI SENANG, ANDA RIANG!

    BalasPadam