Halaman

Translate

Rabu, 27 Jun 2012

Afiqah: Serangan Afiqah


“Dah tiga hari U hilang.Balik la Dear.I miss U.” Kata Jasnina sambil menatap gambar Iqram. Tiba-tiba pintu apartmentnya diketuk. Jasnina berlari ke arah pintu dan membuka pintu dan menjerit “Iqram!”. Tapi malangnya di belakang pintu itu adalah Azian.
  “Cik Jasnina,saya bawakan nasi lemak.Kita makan sama-sama.” Kata Azian
  “Oh,awak.Masuklah.Panggil je saya Jas.Duduklah dulu saya nak mandi.” Kata Jasnina.
  “Iyelah.” Kata Azian dan duduk di atas sofa. Jasnina terus ke bilik mandi. Azian terpandang gambar Iqram di atas meja di sebelah kanannya. Azian mula menitiskan air mata. “Abang,balik la cepat. Sayang rindu abang.Rindu sangat.” Kata Azian di dalam hatinya. Di dalam bilik mandi Jasnina membuka shower. Dia duduk di atas lantai dan menangis sambil memeluk tubuh bogelnya. Tunku dan anggota polis lain meneruskan operasi mencari Iqram.

                Abah membaca manteranya di sebelah mayat Afiqah. Kepulan asap mula mengelilingi mayat Afiqah yang bertelanjang. Tiba-tiba mayat itu ghaib. “Hapuskan dia!” Kata Abah.

                Khatijah tidur telanjang di biliknya. Tiba-tiba kepulan asap misteri muncul di dalam biliknya. Apabila Khatijah membuka mata,dia terkejut melihat Afiqah yang berbogel berdiri di hadapannya. Khatijah menjerit dan berlari keluar bilik. Afiqah mengekorinya dari belakang. Khatijah berlari kencang menuruni tangga. Payu daranya yang besar bergoyang-goyang keatas,ke bawah,kekiri dan ke kanan. Malangnya Khatijah tersadung kakinya sendiri dan jatuh meniarap. Khatijah pusing ke belakang. Afiqah melompat ke atas tubuhnya. Payu dara mereka yang sama-sama besar berlaga dan menghimpit satu sama lain. Khatijah meronta-ronta untuk melepaskan diri. “Mummy!” Awal terkejut melihat ibunya yang berbogel ditindih oleh perempaun lain yang juga berbogel.
   “Awal,lari!” jerit Khatijah. Afiqah menerkam Awal. Awal menjerit meminta tolong. Khatijah menampar Afiqah untuk menyelamatkan anaknya. Afiqah menggenggam buah dada Khatijah sehingga merah dan mengangkat janda itu dan menghumpannya ke udara. Khatijah terhantuk ke dinding dan pengsan. “Mummy!” Awal menjerit. Afiqah menggenggam kemaluan Awal dan tarik hingga putus. “AARRGGHH!!” Awal menjerit,melupur dan mati di situ. Afiqah bergerak ke arah Khatijah dan menyumbat kemaluan anak Khatijah ke dalam mulut wanita itu yang sedang pengsan. Afiqah ghaib lagi.

                Jasnina sudah selesai mandi. “Azian,marilah kita makan sama-sama.” Ajak Jasnina. Azian senyum dan mengangguk. Tiba-tiba telefonnya berbunyi. “Ya,Tunku.” Azian menjawab telefon . “Apa dia?” Azian seperti terkejut. Jasnina memandang wajah Azian. Azian meletak telefon. “Jas,awak makan dulu,ada kecemasan.” Kata Azian.
  “Iqram ke?” Tanya Jasnina.
  “Bukan.” Jawab Azian ringkas.

                Apabila Azian tiba di rumah Khatijah,Tunku pergi mendapatkan Azian. “Afiqah dah bunuh anak dia.” Tunku berkata.
  “Apa?” Azian berkata. Azian memandang Khatijah yang tubuh bogelnya ditutup dengan selimut. Dia kelihatan seperti memegang sesuatu. Apabila Azian amati betul-betul,objek itu ialah kemaluan seorang lelaki.
  “Afiqah mencabut kemaluan anaknya dan sumbat ke dalam mulutnya ketika pengsan,” Beritahu Tunku kepada Azian. Azian menutup mulutnya.
  “Puan.” Azian menegur. Khatijah berpaling kepada Azian tanpa berkata apa-apa dan terus menangis. “Sabar ye,puan.” Kata Azian.
  “Bila Iqram balik.Dia akan hapuskan keparat tu.” Kata Khatijah sambil menangis.
  “Maksud,puan.” Tanya Azian.
  “Dia adalah pewaris ilmu pemanah petir!Dia pergi mengikut Adika!” Kata Khatijah.
  “Pemanah Petir? Adika?” Tunku kehairanan.
  “Heh! Kau takkan faham.” Kata Khatijah.

                 Sementara itu Iqram berasa seperti baru sehari dia bersama Adika. “Bangun!Sudah sampai untuk latihan seterusnya.” Kata Adika sambil mengangkat tangannya. Sebentang lautan muncul di hadapan mereka. Adika berlari terapung di atas air menyeberangi lautan itu.
  “Sekarang giliranmu!!” Kata Adika. Iqram menggeletar melihat lautan yang luas itu. “Kosongkan fikiranmu!” kata Adika.
  “Kosongkan fikiran..kosongkan fikiran..” Kata Iqram pada dirinya dan mula berlari. Tetapi Iqram jatuh dan lemas di dalam lautan itu. Adika mengangkatnya semula dan berkata. “Semula!”

                “Saya yakin Afiqah akan menyerang puan lagi.Kami akan lindungi puan di sini.” Kata Tunku. Khatijah hanya anggukkan kepala.Pada malam itu,Afiqah muncul lagi di rumah Khatijah.Khatijah menjerit sekuat hatinya. Tunku masuk ke dalam biliknya dan melepaskan tembakan ke arah Afiqah. Afiqah menampar Tunku hingga rebah dan pengsan. Azian datang dan melepaskan berdas-das tembakan. Afiqah mengoyak baju Azian,mencubit kedua-dua puting payudaranya dan mengangkat pegawai polis itu ke udara. “Aaahhhhh!!” Jerit Azian,mukanya merah. Afiqah melepas Azian hingga terbaring dilantai. Afiqah mencangkung di atas muka Azian. Azian dapat melihat lubang keramatnya terbuka,cecair kuning keluar dari lubang itu. Afiqah melepaskan cecair yang kuning dan hancing itu di atas muka Azian. Azian termuntah dengan bau busuk itu. Kemudian,Afiqah menghilang. Khatijah ambilkan tuala dan mengelap Azian. Puting Azian merah dan bengkak. Azian menangis menahan sakit. “Iqram…” Kata Azian ssmbil menangis. Khatijah memeriksa Tunku pula. Dahinya terluka.Khatijah membersihkan luka Tunku dan sapukan ubat.
  “Terima kasih.” Kata Tunku.
  “Sama-sama.” Jawab Khatijah.
  “Yan.Kau ok?” Tanya Tunku.
  “Aku ok.” Jawab Azian yang masih menangis.

                Sementara itu Iqram telah Berjaya berlari terapung merentasi lautan yang luas itu. “Bagus.”Puji Adika. Iqram tersenyum puas. Adika mengangkat tangannya. Satu api yang besar muncul di hadapannya. “Ini latihanmu yang seterusnya.” Kata Adika sambil berjalan merentasi api yang besar itu tanpa cedera sikit pun. “Sekarang giliranmu.” Kata Adika. Lutut Iqram menggeletar melihat api yang besar itu.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan