Halaman

Translate

Rabu, 27 Jun 2012

Afiqah: Perang Habis-Habisan (END)


Abah meliwat lubang belakang Khatijah yang masih ketat. Khatijah menjerit dan menangis teresak-esak. Payudara Khatijah terus dirama dengan rakus. Peluh membasahi Abah dan Khatijah.
  “Adika,aku akan masuk ke dalam gua! Tolong bantu mereka hadapi mayat-mayat ni.” Kata Iqram.
  “Pergilah! Selamatkan sahabatmu.” Kata Adika.
Akhirnya Abah mencapai klimaks. Maninya memenuhi rahim Khatijah. Khatijah terus sahaja menangis.
  “Sudah sampai masanya kau mati,Puteri Khatijah.” Kata Abah.
  “Cukup! Aku lawan kau!” Kata Iqram. Khatijah berasa lega melihat Iqram.Abah mengeluarkan api kuning dari tangannya. “Ayuh!” Cabar Abah. Iqram mengeluarkan api merahnya. Setiap kali mereka menyerang,percikan api mengenai dinding gua,sedikit batu-batu itu pecah. Abah mengangkat Iqram ke udara tanpa menyentuhnya dan menghumban lelaki itu ke dinding gua.

                Adika terus membantu polis-polis memerangi mayat-mayat hidup itu. Putera Nilam menangkap Azian,tangannya menggenggam kuat buah dada wanita itu. Azian menjerit sekuat hati. Tunku melompat dan menendang kepala Putera Nilam dan Adika terus menghapuskan Putera Nilam.
  “Terima kasih.Tunku,Adika.” Kata Azian. Tunku dan Adika menganggukkan kepala dan sambung berperang. Terdapat beberapa anggota polis yang terbunuh dalam peperangan itu,tetapi tidak seorang pun mengalah dan mereka terus berjuang.

                Sementara itu di Kedah,Sedang asyik Wan dan Zarina berasmara,tiba-tiba Afiqah muncul di hadapan mereka dalam keadaan berbogel.
  “Tak! Kau dah Mati!”Kata Wan. Afiqah menerkan Wan,menarik kepala lelaki itu dan menghumbannya ke tingkap. Wan tercampak keluar dari tingkat dua rumah itu dan meninggal. Zarina yang masih bertelanjang,berpeluh dan titisan air mani Wan masih meleleh di pehanya, melutut di hadapan Afiqah dan menangis.
  “Mummy,Rina minta maaf.Rasa cinta dah menyebabkan Rina khianati mummy.” Tangis Zarina. Afiqah hanya berdiam dan menititiskan air mata darah. Tiba-tiba Afiqah bersuara. “Kerana cinta,kau sanggup membunuh ibu yang mengandungkan kau!” Kata Afiqah dan wajahnya berubah menjadi bengis. Afiqah terus mencekik Zarina. “Ini balasan kau kepada ibu kau yang membesarkan kau?” Kata Afiqah. Zarina melupur-lupur ketika dicekik dan mati begitu sahaja. Afiqah pun ghaib dari rumah itu.

                Adika dan anggota polis lain masih terus berlawan. Mereka sudah kelihata letih,tetapi tak seorang pun berhenti. Iqram pula teruk di belasah oleh Abah.
  “Iqram! Pergilah.Saya yang dia nak.” Kata Khatijah.
  “Tak!Orang macam dia patut mati!” Kata Iqram dan terud menyerang Abah.Abah menendang perut Iqram,api lelaki tua itu di tembak ke dada Iqram dan menyebabkan dia melambung.
  “Kau lemah!Tak mampu mengalahkanku!” Kata Abah. Tiba-tiba Afiqah muncul di belakang Iqram.
  “Cukup!Kau perlu mati!” Kata Afiqah. Iqram memandang Afiqah dengan wajah hairan. Afiqah menyerang Abah. Abah melambung ke dinding gua. Afiqah memandang Iqram. Tiba-tiba pistol Iqram bercahaya. Iqram menembak Abah dengan pistolnya. Peluru pistol itu ditembak dan bergabung dengan api merah Iqram. Sebaik sahaja serangan itu mengenai Abah,lelaki tua terbakar dan menjadi abu. sebaik sahaja Abah menjadi abu, kesemua mayat hidup yang berperang dengan Adika dan lain-lain turut menjadi abu.
  “Sepertinya Iqram telah Berjaya.” Kata Adika.
  “Kau pasti?” Tanya Tunku. Adika menganggukkan kepala.

                 Afiqah memandang Iqram. Iqram pula membalas pandangan Afiqah.
  “Terima kasih,kau dah bebaskan aku dari mereka.” Kata Afiqah.
  “Sama-sama” Kata Iqram.
Afiqah yang bertelanjang mengucup bibir Iqram dan hilang bersama cahaya putih yang muncul tiba-tiba.Iqram membalut tubuh bogel Khatijah dan bawa wanita itu keluar dari gua tersebut. Adika dan anggota polis yang lain bersorak melihat Iqram dan Khatijah keluar dari gua itu.
  “Iqram.Tahniah.” Kata Adika.
  “Terima kasih,Adika.Kau yang membantu aku.Kalau tak aku takkan Berjaya.” Kata Iqram.
Azian berlari dan terus memeluk Iqram.
  “Abang tak apa-apa?” Tanya Azian.
  “Abang ok sayang.Sekarang ni kita kena bawa Khatijah ke hospital.” Kata Iqram.

                Akhirnya semuanya berakhir. Adika pulang ke dunianya,Tunku telah mengawini tunangnya,Farlyana. Khatijah telah melahirkan anak luar nikah akibat dirogol Abah,tetapi dia menjaga anak itu dengan baik. Iqram pula menikahi Azian dan Jasnina. Mereka hidup dengan bahagia.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan