Halaman

Translate

Rabu, 27 Jun 2012

Afiqah: Tidak Mengalah


Iqram terus ghaib ke tempat pembunuhan Tengku Amri. Iqram tiba di tempat lejadian dalam sekelip mata. “Tijah.” Iqram menyapa Khatijah.
  “Inspektor, Perempuan gundik tu dah bunuh sorang lagi keluarga saya.” Kata Khatijah.
  “Saya tahu,awak bersabarlah.” Kata Iqram. Tiba-tiba seorang polis berlari ke arah Iqram.
  “Tuan, bila tuan balik? Tuan pergi mana selama seminggu ni?” Tanya pegawai polis itu.
  “Menuntut.” Jawab Iqram dan terus memeriksa mayat Tengku Amri. Mayat lelaki itu mati dalam keadaan mengerikan. Mata kirinya dikorek, dada dan jantungnya dirobek dan kemaluannya di koyak. Iqram menggenggam tangannya menahan marah. “Aku tak boleh berdiam diri lagi,aku akan hentikan semua ni!” Fikir Iqram. Tiba-tiba telefon bimbit Iqram berbunyi. “Hello, ada apa sayang?” Iqram menjawab panggilan itu.
  “Abang,Jas dah boleh keluar hospital.” Kata Azian.
  “Ye? Baguslah. Bagitahu dia,nanti abang balik,okay.” Kata Iqram.
  “Ye,abang.Hati-hati tahu.” Kata Azian.
  “Ye,sayang.” Jawab Iqram.
Iqram pergi kepada Khatijah dan memegang bahu wanita itu. “Awak jangan bersedih lagi.Saya pergi dapatkan bomoh tu.” Kata Iqram dan terus pergi ke belakang pokok dan ghaib.

                Di dalam sebuah gua,Abah sedang menghisap buah dada Afiqah dengan rakus sekali. Iqram tiba-tiba muncul di hadapan abah. “Kau?Apa lagi yang kau mahu?” Kata Abah.
  “Lebih baik kau hentikan semua ni!” Kata Iqram.
  “Hentikan? Moyang mereka telah merampas takhta yang sepatutnya menjadi hak moyangku.” Kata Abah.
  “Jadi kau keturunan Putera Nilam?” Soal Iqram.
  “Ya! dan Afiqah juga dari keturunan yang sama!” Kata Abah dengan nada suara yang tinggi.
  “Dan kau sanggup membunuh keluarga kau sendiri untuk semua ni?” Iqram berasa sangat marah.
  “Kerna perempuan ini tidak mahu turut sama menghapuskan keturunan Putera Bima!” Kata Abah.
  “Zalim! Aku takkan lepaskan kau!” Tengking Iqram dan terus menyerang Abah. Abah mengelak tumbukan Iqram dengan mudah. Iqram cuba menumbuk Abah sekali lagi,tetapi Abah menunduk dan menumbuk perut Iqram. Darah bersembur keluar dari mulut Iqram.Iram bangun semula dan menendang ke arah muka Abah. Llaki tua itu menangkap kaki Iqram dan kemudian menghayun Iqram ke dinding gua. Sekali lagi Iqram bangun semula. Iqram melompat dan cuba menyiku kepala Abah. Tiba-tiba Abah ghaib dari hadapannya. Iqram sangat terkejut. Abah muncul di belakang Iqram dan menendang tengah belakangnya. Iqram jatuh tersungkur. “ Kau bukanlah lawanku.” Kata Abah dan memegang pinggang Afiqah dan terus ghaib dari gua itu. Iqram menahan sakit dan menolak dirinya berdiri semula.
  “Aku…aku takkan mengalah!! Takkan!” Kata Iqram.

                “Bila agaknya Iqram nak balik.” Tanya Jasnina.
  “Sebentar lagi..Sebentar saja lagi.” Sebaik sahaja Adika habis berbicara,Iqram tiba di apartment Jasnina.
  “Iqram..” Jasnina menyapa Iqram. Kemudian Azian pula bersuara. “Abang.” Iqram terus memeluk kedua-dua buah hatinya.
  “Berehatlah.Kau cedera.” Kata Adika kepada Iqram. “Biar aku sembuhkanmu.” Sambung Adika lagi. Iqram pula hanya mengangguk.

                 Abah dan Afiqah yang tadinya ghaib telah muncul di dalam gua yang lain. “Harap Adika dan budak tu tak jumpa kita di sini.” Kata Abah. tubuh Afiqah pula hanya kaku tanpa bersuara. “Kesihan kau,berbogel tanpa seutas benang.Tapi,aku sukakan kau begini.” Kata Abah sambil tersenyum.
  “Hiburkan aku.Aku mahu lihat kau lompat bintang.” Kata Abah. Afiqah terus melompat bintang,buah dadanya bergoyang turun dan naik. Lompatan di teruskan sebanyak 10 kali. Abah memeluk pinggang Afiqah dan menggomol buah dadanya. Buah dada Afiqah dihisap dengan rakus. “Terima kasih Wan,kerana memberi tubuh isterimu kepadaku.” Kata Abah sambil ketawa.

                Sementara itu di Kedah, Wan baru saja pulang ke rumah bersama anak tirinya,Zarina. Sebaik sahaja Wan menutup pintu,Zarina memeluk dan mengucup bibir bapa tirinya itu. Tangan Wan meramas buah dada anak tirinya itu.
  “Rancangan kita dah Berjaya,takda sapa lagi boleh mengganggu hubungan kita.” Kata Wan dan terus mengucup bibir Zarina.

                4 tahun dulu, Wan dan Zarina adalah pasangan kekasih. Mereka telah berjanji sehidup semati,jadi Zarina menceritakan tentang Wan kepada ibunya,Afiqah.  “Mummy,Rina ada benda nak begitau ni.” Kata Zarina.
  “Apa dia,sayang?” Jawab Afiqah.
  “Rina dah ada calon menantu untuk mummy.” Kata Zarina.
  “Iya?? Sapa?” Soal Afiqah dengan gembira.
  “Wan. Dia tua 10 tahun dari Rina.” Jawab Zarina.
Wajah Afiqah terus berubah. “10 tahun? Tua sangat tu Rina.” Kata Afiqah.
  “Kenapanya? Rina sayang dia.” Jawab Zarina.
  “Dia terlalu tua untuk Rina.Lagipun orang lelaki ni bukan boleh percaya,nanti dia tinggal Rina untuk perempuan lain.” Jawab Afiqah.
Zarina berlari keluar dari rumah dan pergi ke rumah Wan. “Bie..Buka pintu ni!” Kata Zarina.
  “Kenapa ni sayang?” Soal Wan.
  “Mummy I tak setuju dengan hubungan kita.” Zarina mengadu sambil menangis.
  “I janji I akan cari jalan untuk jadikan you isteri I.” Jawab Wan.

                Wan telah pergi menguruskan hal kerjanya di Selangor. Di sana dia telah bertemu dengan Abah. Abah telah mencerikan tentang Raja Sulaiman dan gundiknya.
  “Untuk menjatuhkan keturunan Raja Sulaiman,aku perlukan tubuh keturunan gundiknya.Iaitu ibu kekasihmu.” Kata Abah.
  “Akan saya cari jalan Abah.” Jawab Wan.
                Pulang sahaja ke Kedah,Wan menceritakan hal itu kepada Zarina.
  “You gila ke? Tu mummy I tau tak!” Zarina memarahi Wan.
  “Tapi kalau mummy you mati, kita boleh berkahwin.”Pujuk Wan.
  “Tapi,Tu mummy I!! Mak I!!” Tengking Zarina.
  “You tak cintakan I ke?”Soal Wan.
Zarina termakan dengan pujukan Wan. Mereka berdua telah merancang kemalangan Afiqah.

                “Sekarang kita adalah suami isteri  yang sah.”Kata Wan kepada Zarina.
  “Ya,Sayang.Jom Kita masuk bilik.” Kata Zarina sambil meramas mesra alat sulit Wan.
Di dalam bilik,mereka bersetubuh dengan ganas.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan