Halaman

Translate

Rabu, 27 Jun 2012

Afiqah: Pemburuan


“Aku nak kau buru Adika. Cuba hapuskan dia.” Kata Abah kepada Afiqah. Afiqah ghaib dari hadapan Abah. Di dunia ghaib tempat Adika tinggal, Afiqah yang bertelanjang telah muncul di hadapannya.
  “Kau! Apa kau buat di sini?” Soal Adika.
Afiqah tidak menjawab soalan Adika dan terus menyerang lelaki itu. Adika menepis serangan Afiqah. Afiqah melompat ke arah Adika dan mencekik lelaki itu. Adika menghala telapak tangannya ke dada Afiqah, satu aura keluar dari tangan Adika dan menyebabkan Afiqah melayang ke belakang. Afiqah bangun semula untuk menghadapi Adika. Suara abah muncul tiba-tiba. “Afiqah! Pulang dahulu.” Afiqah ghaib dari hadapan Adika.

                Iqram sedang duduk bersama Azian dan Jasnina. “I minta maaf sebab rahsiakan pasal Azian dari you.” Kata Iqram.
  “Takpe,I dah boleh terima Azian.Kami sanggup kongsi you.” Jawab Jasnina. Tiba-tiba Adika muncul. “Iqram.”
  “Adika.” Kata Iqram.
  “Mayat hidup itu baru sahaja menyerangku.” Kata Adika.
  “Apa?” Soal Iqram terperanjat.
  “Kita harus segera selesaikan masalah ini.”Kata Adika. Jasnina memandang wajah Iqram yang Nampak berkerut.
  “Abang..” Sapa Azian dengan suara yang manja.
  “Macammana? Lelaki tua handal orangnya.” Kata Iqram.
  “Jangan menyoal,tanggungjawab kita untuk selesaikan masalah ini.” Jawab Adika tenang.

                “Kita perlu hapuskan keturunan Raja Sulaiman dengan segera.” Kata Abah.
  “Aku akan panggil keluarga yang lain untuk membantumu.” Kata Abah kepada Afiqah. Abah mengangkat tangan dan membaca jampi serapahnya. Seluruh keturunan Teratai muncul kembali. Malah, Teratai dan Putera Nilam turut muncul kembali,semuanya dalam keadaan berbogel. Lebih Seratus semuanya.
  “Sekarang,aku mahu kamu semua pergi buru kesemua keturunan Raja Sulaiman. Teratai,tugas pertamamu adalah melayan nafsuku.” Kesemua mayat hidup ghaib untuk menghapuskan buruan masing-masing. Teratai mula menghisap batang Abah. Sementara Mayat hidup yang lain membunuh buruan masing-masing,Abah menyetubuhi Teratai menggebu-gebu.

                “Iqram,mereka sudah mulakan pemburuan secara besar-besaran.Kesemua keturunan Raja Sulaiman sedang dihapuskan. Nyawa sahabatmu, Puteri Khatijah juga dalam bahaya.” Kata Adika.
  “Kita kena selamatkan Khatijah.” Kata Iqram.
  “Iqram! Hati-hati.” Kata Jasnina.
Iqram menganggukkan kepala dan memeluk kedua-dua Azian dan Jasnina. Iqram terus ghaib ke rumah khatijah. Di situ Khatijah sedang dibelasah teruk oleh Afiqah.
  “Lepaskan dia!” Jerit Iqram.
Afiqah memandang Iqram dan terus membaling Khatijah ke arah Iqram. Tubuh Khatijah merempuh Iqram sehingga terjatuh. Afiqah melompat ke arah Iqram,menarik kaki lelaki itu dan memlontar iqram ke dinding. Iqram memegang belakangnya menahan sakit. Afiqah menggenggam payu dara khatijah dan mengangkat wanita itu sebelum membalingnya ke dinding. Khatijah memegang payu daranya yang kesakitan. Iqram bangun dan menyerang Afiqah. Afiqah menumbuk perut Iqram sehingga lelaki itu memuntahkan darah. Afiqah menerkam Khatijah yang cuba melepaskan diri dan mengoyak baju wanita itu. Afiqah kemudiannya menggigit buah dada Khatijah. Iqram terus berlari ke arah Afiqah dan memegang kepala Afiqah. Satu aura biru keluar dari tangan Iqram. Afiqah tiba-tiba hanya berdiri tegak dan kaku. Dia mendapat bayangan hari kematiannya,Wan,Zarina dan Abah telah merancang hari kematiannya. Afiqah kemudiannya menangis dan menitiskan air mata darah. Afiqah terus ghaib.
  “Harap ni serangan terakhir dia.” Kata Iqram. Khatijah menutup payudaranya dengan tangan. Iqram ternampak kesan gigitan Afiqah pada payudara Khatijah. Iqram meletakkan tangannya di atas buah dada khatijah,kesan gigitan itu hilang serta-merta. Beberapa miniti kemudian,telefon rumah Khatijah berdering. Berita tentang kematian keluarganya disampaikan. Telefon itu terus berdering sehingga ke pagi. Ramai keluarga Khatijah telah dalam satu malam.

                Keesokannya,majlis pengebumian keluarga Khatijah di adakan. Iqram,Azian,Jasnina juga Tunku dan tunangnya,Farlyana turut hadir. Azian,Jasnina dan Farlyana cuba tenteramkan Khatijah. “Sabar ye,puan.” Kata Farlyana.
  “Semua keluarga saya dah takde.Cuma tinggal saya je sekarang.” Kata Khatijah sambil menangis.
Iqram hanya menundukkan kepala. “Iqram.” Adika yang tiba-tiba muncul,bersuara.
  “Adika,apa lagi lepas ni?” Soal Iqram kepada Adika.
  “Mungkin dah tiba masanya untuk kita melawan semula. Ini mesti dihentikan.” Kata Adika.
  “Ada rancangan ke?” Tanya Tunku.
  “Tak. Mereka lebih ramai sekarang.” Kata Iqram.
Tiba-tiba semua anggota polis berdiri di hadapan Iqram. “Kami dah sedia untuk berkhidmat,tuan.”
Iqram memandang Tunku dan Adika. Adika menganggukkan kepalanya.

                “Tak guna! Afiqah sudah tidak bersama kita lagi.” Kata Abah dengan marah. “Inspektor itu dan Adika perlu dihapuskan,baru kita dapat hapuskan Puteri Khatijah.” Kata Abah lagi. Tiba-tiba Abah tersenyum dan berkata. “Sebelum hapuskan Khatijah,aku nak menikmati tubuh mengiurkannya itu.Cari dan bawa dia kesini.” Kata Abah kepada bala tentera mayat hidupnya.

                Khatijah masih lagi bersedih dan cuba ditenteramkan oleh Azian,Jasnina dan Farlyana. Iqram,Tunku,Adika dan anggota polis yang lain berada di dalam bilik mesyuarat untuk berbincang cara untuk menghentikan rancangan Abah. Tiba-tiba Teratai muncul di hadapan Khatijah. Khatijah dan Jasnina menjerit. Azian keluarkan pistolnya. Tetapi dengan pantas Teratai menarik Khatijah. Sebaik sahaja Iqram dan yang lain-lain keluar,Teratai dan Khatijah telah pun ghaib. “Bang,Yan cuba haling dia…tapi…”Kata Azian.
  “Takpe,sayang.”Kata Iqram dan terus memaling kepada Adika dan yang lain-lain. “Sekarang la masanya.” Sambung Iqram.

 Khatijah dibawa kepada Abah. Abah merapati Khatijah dan menghidu bau janda itu.
  “Lepaskan aku orang tua tak guna!” Tengking Khatijah.
  “Tak mungkin aku lepaskan perempuan berwajah seperti Neelofa,bersusuk tubuh seksi dan berpayudara besar begitu sahaja!” Kata Abah sambil meraba peha Khatijah. Khatijah meludah muka Abah. Abah memicit buah dada khatijah sekuat hatinya. Khatijah hanya mampu menahan sakit.
  “Sebelum aku membunuhmu,akan kuratah tubuhmu.” Kata Abah. Khatijah mula menitiskan air matanya.

                Sementara itu Iqram dan yang lain-lain sudah bersiap untuk memerangi Abah dan tentera mayat hidupnya.
  “Dear..” Jasnina menghampiri Iqram.
  “Yes,honey.”Jawab Iqram.
  “Hati-hati.I taknak apa-apa jadi kat you.” Kata Jasnina.
  “Jangan risau sayang. Takde apa-apa.” Kata Iqram. Jasnina memeluk.
  “Yan pun hati-hati,okay.” Kata Jasnina.
  “Ye,Jas. Jas jangan risau ye.” Kata Azian.

                Sementara itu Abah sudah mula merogol Khatijah. Khatijah di paksa menghisap kemaluannya. Khatijah berasa ingin muntah tetapi tepaksa kerana Abah mengugut akan membunuhnya seperti keluarganya yang lain jika dia ingkar. Sambil Khatijah menghisap batang Abah,Abah meramas-ramas buah dada Khatijah yang tegang. Iqram dan anggota polis lain telah tiba di luar gua. Abah tahu tentang kehadiran mereka dan mengarahkan tenteranya untuk menghalang mereka. Abah menghisap payudara Khatijah dengan rakus. Khatijah hanya mampu menitiskan air mata. Abah terus meratah tubuh Khatijah. Di luar gua itu, Iqram,Tunku dan pasukan polis memerangi mayat hidup yang menghalang mereka. Adika mengeluarkan api berwarna biru dari tangannya dan mula menyerang mayat-mayat hidup itu dengan api biru yang ditembak seperti pistol. Iqram menggunakan kuasa yang sama dengan Adika Cuma apinya berwarna merah. Tunku,Azian dan pasukan polis yang lain menembak mayat-mayat hidup itu dengan pistol masing-masing. Tetapi,pistol hanya mampu memperlahankan mayat-mayat hidup itu. Abah sudah menyetubuhi Khatijah. Khatijah menjerit menahan lubang nikmatnya di tujah batang besar Abah. Buah dada Khatijah diramas-ramas tangan Abah. Sementara itu peluru pistol Azian kehabisan peluru. Seekor mayat hidup,iaitu,Teratai makin menghampiri Azian. Tunku menembak Teratai untuk memperlahankan mayat hidup itu. Kemudian,Iqram menghapuskan Teratai dengan api merahnya.

2 ulasan:

  1. microtouch solo titanium | TiTech Studio
    T-Series Technology. titanium quartz Microtouch Solo titanium. Designed rocket league titanium white octane in collaboration titanium hair clipper with SEGA's SEGA Mega titanium crystal Drive & Genesis Classics portfolio, this titanium shift knob high-performance

    BalasPadam